Saturday 6 October 2018

新しい始まり (Atarashī hajimari)


7th October 2018
1:19am Sunday
Dark Room

Bismillah,

Basically, I've finished my first semester for degree after through thick and thin in this new level. Quite tough but yeah still manage to finish it off and hopefully get what I dream off.
Well, I never thought that my first semester would end like this..
To be honest, I've my own other family at KUIS which is FamiliPersis but I never thought that I could have another one. (WOW)
Lemme story about it..


This is Family SenyumSelalu 💞
In this family, we have Imran as Abi, Ridwan as Perampas (dont ask me why he's perampas hahaha), Shahid as Baby, Hadi as Angah, Khai as Along, me as Adik, Ayid as Tukang Kebun (this too ohmy hahaha), Acap as Achik, Haziq as Adam (from left to right) and there's another three family members whose not in the picture which is Coeb as Alang, Nuzul as Mama (hmm still dont know why hahaha) and Rain as Ateh.

From those name you can recognize and imagine what is our personalities and characteristic in this family. 
At first, I never thought that I would become one of them since I'm from foundation and dont even know who are they and we're not even close! 
Plus, I've been knowing them when I'm joining the theater for Malam Ambang Kemerdekaan and that was the beginning of our friendship.
Fyi, aku adalah sikit rasa tak seronok bila kena invite dalam group whatsapps Family SenyumSelalu 💞 maybe sebab at that moment aku tengah serabut macam macam kan uhuhu.
But, siapa sangka daripada ada rasa cemtu terus rasa kalau boleh nak spend time banyak banyak dengan dorang ni sebab bila lepak dengan dorang ni kau gelak sampai kering gusi beb paling teruk pun lawak Khai yang memang hambar kadang-kadang so ada rasa nak pijak dia kktak ahahaha.
Aku bukan apa, aku cuma memang susah nak rapat dengan orang plus awal awal latihan teater aku adalah takut sikit dengan Imran, Haziq and Rain hahahaha idek why 😂

Kau boleh bayang tak dah berapa banyak plan dorang yang aku join? banyak gila sampai aku rasa rugi sebab tak record those memories ahaha
Daripada lepak tasik, midnight movie, Cameron Highlands, Food Review, Bowling and more.
And dari plan tulah ukhwah each other makin lama makin rapat like macammana sebuah family tu.
Nak cerita pasal sorang sorang pun memang akan jadi panjang lebar but atas sebab depa ni kind of special persons in my life so yeah HAHAHA sorry still malas maybe one day kut hiks.
Anyway, jujur ah cakap sekali lagi depa ni sangat sangat sangat sangatttttt best and anticipating for more activities with them since aku dah terasa nak buat memacam dengan dorang ni hahahaha
Sejak join dengan dorang ni, aku jarang gaklah duduk bilik eventhough akulah paling jarang lepak dengan dorang kat bilik meeting upppsi ahahahahahaha

Oh yeah, nak jadikan cerita yang sebenarnya Khai tu dah last sem and nak praktikal dah habis sem ni. shit the most thing that i hate bila nak rapat pastu tetiba hmmmmmm. 
Well, dialah playmaker in this family where dialah plan itu ini, dialah kaunselor, dialah badut, dialah supporters, dialah founder eh hahahahaa
Adalah adegan drama sedih semalam dalam group whatsapps and since aku dah lama tak sedih sedih semalam tersedih jugalah sampai nak nangis sibbaik tak nangis ahahaha.
Anyway, I wishh you the best for you practical ya Khai or Along! rajin-rajinlah lawat adik-adikmu disini dan tolong stop buat lawak hambar AHAHAHA dan kalau rindu nak kena spam boleh roger Coeb or saya sendiri ya kahkah.

sht, rasa macam panjang sangat (padahal takdelah panjang mana pun lol) and merepek plus aku dah taktau nak cerita lagi, so thats all! 
ada masa lagi nanti, aku akan cerita lagi pasal depa ni okay? stay tuned!

see you when i see you and till the end of our times! ✨

-yinyong-
   🐼

No comments:

Post a Comment