Tuesday 1 January 2019

さよなら 2018! (Sayonara 2018!)


2:52am
020119
Wednesday

Bismillah,

I know its a little bit late but who cares. I wish you guys a Happy New Year! Goodbye 2018!
Year where I going through a lot where I finished my foundation year with flying colour and started my degree with full of commitment and meeting new friends. Hoping the best for 2019.

Instead of finishing my 2018 dekat atas katil semalam, hari sebelumnya aku dengan Family SenyumSelalu 💞 decided to fulfill hajat Haziq untuk ke Light and Motion Putrajaya 2018. Honestly, I felt excited the most since aku suka tempat tempat gini. Yelah, photographer mestilah suka tempat-tempat gini eventho aku still beginner ngeh. I took a lot shot of them and the lights (takdelah banyak mana since nak kejar masa ngeh) So I share some of them:














So there is it, a lot of improvement needed! 
Well the main highlight is dapat kumpul balik Family SenyumSelalu 💞 eventho incomplete but still boleh gelak ketawa macam masa khai ada pun dah cukup ngeh.
Looking for more adventure and plan with them wehuuuu.

2018.
Tahun yang agak sukar untuk aku walaupun ada kegembiraan yang tidak cukup buatkan aku senang hati. Kini kau dah pergi dan aku nak kau biar terkubur bersama kenangan pahit tetapi tinggalkan kenangan manis tu bersama aku.

2019.
Tahun baru, nafas baru.
Harapan aku hanya satu agar kesilapan dan kenangan pahit semasa 2018 tidak akan berulang lagi.
Kini era 20s aku bermula. Moga agar lebih matang menghadapi hari hari yang mendatang. Untuk Family SenyumSelalu 💞 terimakasih. Untuk semua yang datang dalam hidup aku dan bawa pelangi, terimakasih dan tolong jangan tinggalkan aku sendirian sebab aku perlu sokongan semua andai aku jatuh. Aku tak kuat macam dulu.
Dan untuk yang datang dalam hidup dan bawa semak, terimakasih dan sila pergi jangan kembali. Cukup benda manis yang kau bawa tapi pengakhirannya kau bagi aku sampah.

see you when i see you and till the end of our times! ✨

-yinyong-
   🐼

No comments:

Post a Comment